loader image

تینا صنعت مبدل

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کندانسور خودرو

معرفی محصول

کندانسور یک  مبدل حرارتی می باشد که توسط این مبدل، گرمای گاز کولر (R134)  فشرده شده توسط کمپرسور سیستم خنک کننده خودرو به وسیله پره های کندانسور جذب شده و با مجاورت پره های کندانسور با هوا دمای گاز نامبرده کاهش یافته و خنک میشود . گاز کولر خودرو با ازدست دادن گرما ، تغییر فاز داده و از حالت گاز پر فشار به سیال پر فشار تبدیل شده و از خروجی کندانسور به سمت درایر حرکت میکند . پس از عبور سیال پر فشار از فیلتر درایر ، سیال به سمت شیر انبساط  حرکت کرده و فشار سیال توسط شیر انبساط کاهش یافته و سیال کم فشار به سمت اواپراتور هدایت شده و با جذب گرمای محیط تبخیر شده و بدنه اواپراتور سرد می شود که با فن دمنده اواپراتور هوای خنک به داخل کابین هدایت می شود. سیال موجود در اواپراتور بعد از گرم شدن مجدد تغییر فاز داده و از سیال کم فشار به گاز کم فشار تبدیل می شود و به سمت کمپرسور حرکت کرده و این چرخه همچنان ادامه میابد .

کندانسور  با جنس آلومینیومی  و با پره نوع  کروگیت crougate  (در این نوع کندانسورها لوله‌ها از داخل پره‌ها عبور نمی‌کنند بلکه پره‌ها و لوله‌ها در امتداد هم قرار داده می‌شوند.) و لوله های نوع مولتی چنل Multi Channel تولید و به بازار عرضه می شوند.

 کندانسورهای با پره کروگیت تکنولوژی جدیدتری  بوده که سرعت تولید و راندمان بالایی دارند و با لوله های نوع Multi Channel  با تکنولوژی بریزینگ تولید می شوند.

کندانسور کولر پژو ۲۰۶
لوله های کندانسور چند کاناله بوده و درون هر کانال میکروفین هایی وجود دارد که برای افزایش سطح تماس هوا با لوله طراحی شده است
کلیک کنید
کندانسور کولر پژو ۴۰۵
از این کندانسور در خودرو پژو ۴۰۵ مورد استفاده قرار میگیرد . لوله های کندانسور چند کاناله بوده و درون هر کانال میکروفین هایی وجود دارد که برای افزایش سطح تماس هوا با لوله طراحی شده است .
کلیک کنید
کندانسور پراید سردساز
کندانسور کولر پراید طرح ساندن
از این کندانسور در خودرو پراید مورد استفاده قرار میگیرد . لوله های کندانسور چند کاناله بوده و درون هر کانال میکروفین هایی وجود دارد که برای افزایش سطح تماس هوا با لوله طراحی شده است .
کلیک کنید
پیمایش به بالا