loader image

تینا صنعت مبدل

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رادیاتور پراید

رادیاتور پراید

وظیفه سیستم خنک کننده موتور(رادیاتور آب) انتقال گرمای زیاد محفظه احتراق به خارج موتور وکارکردن موتور در دمای مناسب و جلوگیری از آسیب دیدن قطعات موتور ناشی از افزایش دمای آن است.در این راستا سیال خنک¬کننده توسط واتر پمپ به جداره‌های داغ سیلندر جریان می‌یابد. در صورت بالا رفتن درجه حرارت سیال ترموستات مسیر را باز می‌کند و سیال گرم از طریق لوله ورودی وارد رادیاتورشده و در طول مسیر حرکت در رادیاتور، گرمای خود را به تیوبها منتقل می¬کند و این گرما از محل اتصال لوله و پره، به پره‌ها منتقل شده و گرمای انتقال¬یافته به پره‌ها توسط جریان هوای اجباری دفع و خنک می شود .سیال پس از خنک شدن از لوله خروجی خارج شده و به سیکل خود ادامه می‌دهد.

 رادیاتورها  با جنسهای آلومینیومی و مس برنج و در دو نوع فین تیوب fin-Tube( در این نوع رادیاتور امتداد لوله‌ها عمود بر راستای پره‌هاست و لوله‌ها از داخل پره‌ها عبور می‌کنند) و  رادیاتورهای کروگیت crougate  (در این نوع رادیاتورها لوله‌ها از داخل پره‌ها عبور نمی‌کنند بلکه پره‌ها و لوله‌ها در امتداد هم قرار داده می‌شوند.) تولید و به بازار عرضه می شوند.

رادیاتورهای با پره کروگیت تکنولوژی جدیدتری  بوده که سرعت تولید و راندمان بالایی دارند که با تیوبهای نوع HF و یا نوع B تایپ  با تکنولوژی بریزینگ تولید می شوند که تیوب HF دارای دوام بالاتری می باشد

خلاصه معرفی محصول: این رادیاتور از نوع عمودی بوده که در تمامی تیپ های خودروی پراید، مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های استفاده شده در این رادیاتور HF با دوام بالا بوده و  تنها تفاوت رادیاتور نامبرده با رادیاتورگرمسیری تعداد لوله‌ها و پره‌ها می‌باشد.

مشخصات فنی محصول در جدول زیر درج شده است:

موضوعتوضیحات
کد محصول۴۰۰۰۰۷۵
ابعاد شبکه۳۸۳*۳۲۰*۲۵
تعداد ردیف لوله۳۴ عدد
نوع شبکهعمودی
جنس شبکهآلومینیوم
جنس مخازنPA66+30%GF
پیمایش به بالا