loader image

تینا صنعت مبدل

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

رادیاتور پژو ۲۰۶ تیپ مشترک​

رادیاتور پژو ۲۰۶ تیپ مشترک

وظیفه سیستم خنک کننده موتور(رادیاتور آب) انتقال گرمای زیاد محفظه احتراق به خارج موتور وکارکردن موتور در دمای مناسب و جلوگیری از آسیب دیدن قطعات موتور ناشی از افزایش دمای آن است.در این راستا سیال خنک¬کننده توسط واتر پمپ به جداره‌های داغ سیلندر جریان می‌یابد. در صورت بالا رفتن درجه حرارت سیال ترموستات مسیر را باز می‌کند و سیال گرم از طریق لوله ورودی وارد رادیاتورشده و در طول مسیر حرکت در رادیاتور، گرمای خود را به تیوبها منتقل می¬کند و این گرما از محل اتصال لوله و پره، به پره‌ها منتقل شده و گرمای انتقال¬یافته به پره‌ها توسط جریان هوای اجباری دفع و خنک می شود .سیال پس از خنک شدن از لوله خروجی خارج شده و به سیکل خود ادامه می‌دهد.

 رادیاتورها  با جنسهای آلومینیومی و مس برنج و در دو نوع فین تیوب fin-Tube( در این نوع رادیاتور امتداد لوله‌ها عمود بر راستای پره‌هاست و لوله‌ها از داخل پره‌ها عبور می‌کنند) و  رادیاتورهای کروگیت crougate  (در این نوع رادیاتورها لوله‌ها از داخل پره‌ها عبور نمی‌کنند بلکه پره‌ها و لوله‌ها در امتداد هم قرار داده می‌شوند.) تولید و به بازار عرضه می شوند.

رادیاتورهای با پره کروگیت تکنولوژی جدیدتری  بوده که سرعت تولید و راندمان بالایی دارند که با تیوبهای نوع HF و یا نوع B تایپ  با تکنولوژی بریزینگ تولید می شوند که تیوب HF دارای دوام بالاتری می باشد

خلاصه معرفی محصول: رادیاتور پژو ۲۰۶ آلومینیومی از نوع تک ردیفه عمودی با مخازن پلی آمید در سه نوع مخصوص خودروهای گیربکس دنده ای MT و اتوماتیک AT با تیوبهای نوع HF دوام بالا  و تکنولوژی بریزینگ تولید می شود که تفاوت آنها فقط در مخزن بالا و اندازه پره‌ها می‌باشد .

مشخصات فنی محصول در جدول زیر درج شده است:

موضوعتوضیحات
کد محصول۴۰۰۰۱۱۶
ابعاد شبکه۵۵۲*۳۸۰*۲۵
تعداد ردیف لوله۶۱ عدد
نوع شبکهعمودی
جنس شبکهآلومینیوم
جنس مخازنPA66+30%GF
پیمایش به بالا