رادیاتور ریو
رادیاتور ریو
وظیفه سیستم خنک کننده موتور(رادیاتور آب) انتقال گرمای زیاد محفظه احتراق به خارج موتور وکارکردن موتور در دمای مناسب و جلوگیری از آسیب دیدن قطعات موتور ناشی از افزایش دمای آن است.در این راستا سیال خنک¬کننده توسط واتر پمپ به جدارههای داغ سیلندر جریان مییابد. در صورت بالا رفتن درجه حرارت سیال ترموستات مسیر را باز میکند و سیال گرم از طریق لوله ورودی وارد رادیاتورشده و در طول مسیر حرکت در رادیاتور، گرمای خود را به تیوبها منتقل می¬کند و این گرما از محل اتصال لوله و پره، به پرهها منتقل شده و گرمای انتقال¬یافته به پرهها توسط جریان هوای اجباری دفع و خنک می شود .سیال پس از خنک شدن از لوله خروجی خارج شده و به سیکل خود ادامه میدهد.
رادیاتورها با جنسهای آلومینیومی و مس برنج و در دو نوع فین تیوب fin-Tube( در این نوع رادیاتور امتداد لولهها عمود بر راستای پرههاست و لولهها از داخل پرهها عبور میکنند) و رادیاتورهای کروگیت crougate (در این نوع رادیاتورها لولهها از داخل پرهها عبور نمیکنند بلکه پرهها و لولهها در امتداد هم قرار داده میشوند.) تولید و به بازار عرضه می شوند.
رادیاتورهای با پره کروگیت تکنولوژی جدیدتری بوده که سرعت تولید و راندمان بالایی دارند که با تیوبهای نوع HF و یا نوع B تایپ با تکنولوژی بریزینگ تولید می شوند که تیوب HF دارای دوام بالاتری می باشد
خلاصه معرفی محصول: رادیاتور ریو آلومینیومی از نوع تک ردیفه عمودی با مخازن پلی آمید در دو نوع مخصوص خودروهای گیربکس دنده ای MT و اتوماتیک AT با تیوبهای نوع HF دوام بالا و تکنولوژی بریزینگ تولید می شود.
مشخصات فنی محصول در جدول زیر درج شده است:
موضوع | توضیحات |
---|---|
کد محصول | ۴۰۰۰۲۵۸ |
ابعاد شبکه | ۶۵۴.۸*۳۵۰*۱۸ |
تعداد ردیف لوله | ۷۶ عدد |
نوع شبکه | عمودی |
جنس شبکه | آلومینیوم |
جنس مخازن | PA66+30%GF |