بخاری خودرو
معرفی محصول
نحوه عملکرد سیستم گرمایشی خودرو (رادیاتور بخاری) بدین صورت می باشد که مایع خنک کننده موتور پس از جذب گرمای موتور جهت خنک شدن مجدد به سمت رادیاتور خودرو حرکت میکند . بخاری خودرو در مسیر جریان مایع خنک کننده به رادیاتور قرار گرفته است و بخشی از مایع خنک کننده موتور قبل از ورود به رادیاتورخودرو از طریق لوله آبروهای ورودی و خروجی بخاری، درون شبکه بخاری جریان پیدا کرده و گرمای مایع خنک کننده به پره های بخاری که در تماس با لوله های بخاری هستند انتقال داده میشود. گرمای جذب شده توسط پره های بخاری با استفاده از فن دمنده تعبیه شده در سیستم تهویه مطبوع خودرو به داخل اتاق خودرو انتقال داده می شود.
رادیاتور بخاری با جنسهای آلومینیومی، مس و برنج و در دو نوع فین تیوب fin-Tube( در این نوع رادیاتور امتداد لولهها عمود بر راستای پرههاست و لولهها از داخل پرهها عبور میکنند) و رادیاتورهای کروگیت crougate (در این نوع رادیاتورها لولهها از داخل پرهها عبور نمیکنند بلکه پرهها و لولهها در امتداد هم قرار داده میشوند.) تولید و به بازار عرضه می شوند.